Shila Amzah JUARA ASIAN WAVE 2012..!!

10:58 PG 3 Comments


APA...!!!! aku memang bangga dengan Shila Amzah.. dah lama minat dia sejak dia tingkatan 4 nyanyi lagi KAU YANG TERISTEMEWA.... terkinja-kinja aku nyanyi lagu tu.. hahahhaa

OK untuk pengetahuan umum.. nama penyanyi tersohor ini semakin hari semakin menyerlah dan klimaksnya apabila dia telah menyertai satu pertandingan yang dikenali sebagai Asian Waves yang disertai oleh 30 peserta dari pelbagai negara di Asia...

Tengok persembahan dia yang mantap ni.. serius aku ternganga....!!!!


dan ini lagu Mandarin kegemaran aku.. FOREVER LOVE..!! oh..sedap yer....


Hasil persembahan mantap ini.. Shila dikatakan telah berjaya terpilih 12 dari 30 peserta ke peringkat akhir...!! BAGUS KAN..!!!!

BERITA BAIKNYA....!! baru beberapa minit yang lalu aku dapat berita ini..... twitter adik dia sendiri kata...


WAH....!!! BETOL KER...!! tak caya.. ada juga diselitkan video dimana 5 juri telah memilih Shila menjadi pemenang berbanding peserta dari China sendiri.. OH MY..!! PROUD WITH YOU SHILA..!!!!


Bertambah bangga lagi apabila dengan imej Shila yang dah bertudung menambahkan lagi kehebatan persembahannya.. bagus dia pakai sarung tanggan kalau menang orang nak salam semua tak jadi masalah dan jelas masa last-last tu dia macam tolak dengan lembut pelawaan lelaki tu untuk peluk.. hehhee.. INILAH YANG KITA MAHUKAN..!!!

TERUSKAN SHILA..!!! you make Malaysian proud..!!!

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. bro , tajuk silap tu bro =) 2012 bukan 2010 , hahahhaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha... sorry aku taip mse mengantok.. so mantong sikit.. hehee

      Padam
  2. bila anak Malaysia diraikan di luar negara, bukan senang =)

    BalasPadam