AKU DIRABA..

7:12 PG 27 Comments


TRAGIS BETUL PERISTIWA INI... SELALUNYA KES RABA NI PEREMPUAN YANG KENA.. TAPI KALI INI AKU SEBAGAI SEORANG LELAKI TELAH DIRABA OLEH SEORANG PEREMPUAN... AAAA....!!!


Alkisahnya bermula apabila aku dalam perjalanan pulang ke rumah.. sedang aku beratur nak naik bas aku dapati yang aku tak ada 50 sen dalam wallet.. "ALAMAK MACAM MANA NAK NAIK BAS NI.. HARGA RM2.50... MANA AKU NAK CARI 50 sen..." sedang aku mengelabah mengorek segala poket yang ada untuk mencari 50 sen...

TIBA-TIBA.... seorang perempuan yang sedang bersama dua orang rakannya berkata.. "MACAM MANA AKU NAK MASUK NI.. KORANG ADA RM5 BOLEH MASUK SEKALI .. TAPI AKU TAK ADA 50 sen..." maka dengan pantas aku jumpa perempuan tu dan menawarkan untuk masuk sekali sebab aku ada RM5... perempuan tu pun setuju jelah.. sebab dia untung 50 sen... hehehe.....


JADI, berjayalah kami menaiki bas ke Kuala Lumpur.. macam biasalah bila dah ada change nak balik rumah mesti bawa sekali semua baju kotor yang dikumpul seminggu... hehehe..... memang banyaklah barang yang aku bawa... dahlah naik bas... hehehe...


Memang semua orang dalam bas tu dok pandang akulah.. sebab bawa beg besar yang penuh dengan baju.. hehe..

Mula-mula memang nasib aku malanglah sikit sebab tak dapat tempat duduk.. tapi bila bas dari Shah Alam tu berhenti kat PKNS... ramailah gak turun.. oleh itu.. aku cepat-cepatlah ambil tempat duduk single... Memang kena ada tempat duduklah.. manalah aku larat nak pegang beg berat-berat selama 30 minit... huhu..!!

Dalam masa yang sama adalah seorang perempuan indon ni masuk dari PKNS... barangnya dia bawa boleh tahanlah, sederhana banyak gak... malangnya bila dia masuk, tempat duduk dah penuh... kesian pula aku tengok dia.... 

Tiba-tiba dia berdiri depan aku... yang penting PUNGGUNGnya menghadap aku... mula-mulanya memang aku nak bagi dia duduk tapi sebabkan dia membelakangi aku.. maka aku tak ada change nak bagi tahu dia....

Biasalah bila naik bas... memang bas tu akan terhuyung-hayangkan... maka PUNGGUNG perempuan ni mulalah mengesel-gesel lutut aku... terhinjut-hinjut.. kat kaki aku... eeee geli aku dibuatnya...


OK FINE..!! maka aku pun macam tolak-tolaklah lutut aku kat PUNGGUNG dia sebagai hint yang aku nak dia beralih ketempat lain.. sebab tempat duduk aku tu sempit.. jadi kaki aku tak leh bergerak...

MALANGNYA... dia buat don't know jer.... selepas bas berhenti di beberepa stesen... ada lah juga tempat  duduk kosong.... tapi perempuan indon ni tetap berdiri di depan aku... MACAM SENGAJA JER NAK TERUS MENGESELKAN... AAAA....TIDAK!!!!

JADI ADEGEN MENGESEL ITU BERLANJUTANLAH DI SEPANJANG PERJALANAN KE KL SENTRAL.....EEEE geli aku dibuatnya.. kalau muka lawa tak pe... ADUSH2!!!!!!


MUKA AKU PRESSURE GILER DALAM BAS TU.... nak tegur takut pula sebab ramai orang dalam bas kan.. kang aku pula yang malu...

JADI NASIHAT AKU KEPADA PARA GADIS.... SILALAH JAGA ADAB KETIKA NAIK BAS.. AKU FAHAM MEMANG SESAK TAPI TAK PERLULAH SAMPAI NAK MENGESEL.. MACAM DAH NAK DUDUK ATAS RIBA AKU DAH DIBUATNYA.... SABAR JELAH..!!!

p/s: elok-elok aku dah berniat baik nak bagi dia tempat duduk terus hilang selera... hehehee....

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

27 ulasan:

  1. aku tak leh bayang lah.
    pendek kot pompuan tu sbb bontot dia sampai lutut kau je even kau tgh duduk?

    hehehe.

    BalasPadam
  2. hoi fariz...ak dah lama follow ko...tp sekarang ni baru ak tau ni ko (friz frisbee)....hah

    BalasPadam
  3. hahahaha bongok kau bear, kau layan kan?? mengaku je la! ahahha!

    BalasPadam
  4. ish3...dahsyat bebenor
    aku sebagai pempuan pon ngeri
    =.="

    BalasPadam
  5. hahaha. kau kan putih, mestilah minah INDON tu suka.

    ni yg rasa nak share entri lama ni,

    http://azrullhaqiem.blogspot.com/2010/04/tak-da-isi-la-weh.html

    BalasPadam
  6. nard bukan perempuan tu pendek.. kerusi aku yg tinggi.. bas rapidkl kan ada kerusi yg tinggi dekat dengan driver...

    BalasPadam
  7. aiman... memang sangat2 tragis.. aku plak yg malu.. dia cool jer... adush!!!

    BalasPadam
  8. afiek... ko dah baca blog aku sebelum kita kenal ker?? hehehe.. wei aku dah follow blog ko budak blur.. wahahaha!!!

    BalasPadam
  9. ikhsan.. diam2 jelah.. layan tak layan itu dalam hati tak perlu bagi tahu umum... hehehehe...

    BalasPadam
  10. xcyber... nak layan pon bahaya lah... hehehehe....

    BalasPadam
  11. soramizumi... jadi sebagai perempuan ambil la sebagai tauladan yek.. hehehe

    BalasPadam
  12. bleh plak mcm tu kan aqim... AKU DAH BACA KISAH KO... LAGI TRAGIS KENA TAMPAR...tuttt!!! hehehe..

    BalasPadam
  13. hehe..... sadis giler kan aqeyls..!!

    BalasPadam
  14. haaahahaha.. nak gelak besar2 boleh x???? hahahha

    BalasPadam
  15. gelak laa puas2... hehehhee...amat digalakkan.. hehe...

    BalasPadam
  16. hehehe... :) lain kali di galakan berdiri.. hahah.. :)

    BalasPadam
  17. penat laa nak berdiri satu jam.. kalau tak bawak brg tak per... ni baju besar satu beg ni.. hehe

    BalasPadam
  18. hahaha.. tu la sape suh xbsuh... hahah.. :) agk nye "awek" tu suke kt kamu... hahah

    BalasPadam
  19. tak mau lerrr.. indon kot.... hehe. malas lorr.. hehehe.....

    BalasPadam
  20. hahahah.. indon lah awek muda... haha mkn jamu... :)..

    BalasPadam
  21. wuek..!!!! kalau ko tgok sbg pempuan pon ko termuntah.. hehehe (kejam giler ayat aku)

    BalasPadam
  22. hahahha... waaaaaaaa kejam btul ayt...

    BalasPadam