COCA-COLA MENGHINA ISLAM..!!

9:26 PG 4 Comments


Bila di lihat dan diperhatikan dengan teliti, yang di 'saf' belakang tu orang sebenarnye. Mereka mengiklankan solat dengan berpakaian seperti ini. Berkupiah jenama 'coke'.


Mula mula tengok dekat email, saya tak berapa perasan sebenarnye gambar ni adalah 'orang' sebab yang 'saf' kat belakang tu sama macam botol air yang disusun. Cantik jer. Tapi saya mula perasan bila tengok 'imam' yang dekat depan tu tengah sujud. Nampak tangan. Tergamam aku.

Lihat gambar ini :

 


Perhatikan perkataan 'coca-cola'. Cuba beli satu botol coke dan koyakkan pembalut plastik dan lepas itu terbalik kan. Kita akan dapat lihat tulisan nya akan menjadi '' La' Muhammad La' Makkah ''. yang bermasud TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH. 


Sedarlah wahai sahabat sahabat, bila kita mengucapkan kata-kata TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH, sebenarnya akidah kita dah terpesong. Kita renungkan kembali, bangsa yahudi tidak akan aman selagi Islam itu tak tenggelam. 



Mereka sering berusaha menghancurkan ISLAM. Dan bila kita lihat balik, sebahagian usaha mereka telah hampir berjaya kerana orang Islam kini lebih terikut dengan budaya barat. Bangsa Yahudi tahu, mereka tidak boleh mengalahkan ISLAM dengan peperangan dan mereka cuba untuk musnahkan ISLAM melalui pemikiran.


sumber: FB

p/s: aku rasa telah menjadi tanggungjawab kita untuk menyebarkan benda ni.. terserah kepada anda untuk boikot membelinya atau tidak.. tapi bagi aku sama-samalah kita menghindari kemungkaran daripada musuh-musuh Islam yang sentiasa sahaja mencari pelbagai cara untuk menjatuhkan kita.. MasyaAllah.....!!

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. baikkkk tuannn

    BalasPadam
  2. ironically aku tgh minum coke sambil baca post ko ni.soo cmne....kalau tak habis nanti membazir.....

    BalasPadam
  3. minum jer laa.. lain kali jgn beli lagi.. hehe.. buat kembung perut ko yg dah sedia ada kembung jer.. hehee

    BalasPadam
  4. lama dah kottt isu gambar ni :)
    since 2007 tak silap aku lah ..

    thankyou btw =)

    BalasPadam