Power Rangers NEW VERSION..!!

8:53 PG 6 Comments


Masih ingat tak lagi POWER RANGERS..!!!



OH.. aku masih ingat lagi masa kita dibangku sekolah rendah bila pukul 6 petang.. seingat aku laaa mesti semua orang berlari-lari depan TV nak tengok Power Rangers... hehehe... daripada yang original, hingga power rangers ninja sehingga aku tak tahu dah edisi berapa dah keluar.. pelakon bertukar ganti tapi semua masih suka cerita ni.. hehehe... kanak-kanaklah katakan...

TAPI.. sekarang dah tak der dah cite2 macam ni kan.. tapi jangan risau... sebab pada zaman ni... NOSTALGIA POWER RANGERS SUDAH KEMBALI.. hehehe...

INI DIA.... POWER RANGERS NEW VERSION...!!!!
..................................
....................
........
..........................................................
............................................
...................................
......................
........
.................................................................
.................................................
................................
...................
...........
......
...................................................................
.........................
..............
......
.....................................................................
......................................................
....................................
............................
...............
..........
.....
.......................................................................
.....................................................
......................................
..........................
...................
..........
........
....






Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. terkojut den buka2 nampak muka fariz sebesar2 alam..

    BalasPadam
  2. salam...

    saya pun terkejut juga..

    BalasPadam
  3. salam...

    kejutan itu bagus untuk menarik minat pembaca.. hehehe....

    BalasPadam
  4. terjgk jgk... bkk page trus nmpk muka fariz...
    hahahahh....

    BalasPadam
  5. encak...!!! surprise.. hehehe.... sakit jantung tak??? hehehe...

    BalasPadam