GOGGLE TRANSLATOR BUAT LAWAK..!!

12:31 PG 2 Comments

Untuk pengetahuan kalian, pada semester ni aku ambil subjek TRASALATION jadi nak tak nak kami terpaksalah belajar macam mana nak jadi penterjemah.. serius penat kepala otak ni nak penterjemah BM ke BI atau BI ker BM... maka Goggle Translator laa yang selalu menjadi kawan baik kami untuk menyenangkan kerja.. hehe.. tapi tak semestinya apa yang ada kat Google Translator ni boleh percaya.. hehe... tak caya tengok ni.. hehehe





PSYCO TAK...??? wahahaha....



p/s: sorry tak der niat nak kutuk kereta tempatan... tapi Goggle Translator yang buat lawak.. hehehe

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. atengok bley.. cayaaa jangan.. jaahaaanaam google translaate ni :P haaha

    BalasPadam
  2. wahaha... baik laa tak cye dah lepas ni..

    BalasPadam