BABI MAKAN BARU ADA AKAL...!!!!!!!

11:44 PG 0 Comments

WHAT.!!!!!!!!!
Seperti biasa bukan aku yang keluarkan statement hangat ni...
plzzz aku ada etika.. huhuh

Tapi statement hangat ini telah dikkeluarkan oleh pak cik ni..

Saksikan.......


INI AMAT SANGAT MEMALUKAN SEKALI.......!!!!!
(tatabahasa bombastik yang salah.. jangan guna dalam exam BM yek.. hehe)

Mengikut sumber yang aku dapat kejadian ini berlaku di Penang... seorang lelaki yang sah-sah Melayu dan sah-sah Islam telah memberi ceramah tepi jalan.. pada awalnya ceramah dia.. nampak macam bagus sebab cerita pasal perpaduan siap dengan ayat Al-Quran bagai....

Akhirnya bertukar menjadi ceramah yang memalukan agama bangsa dan juga tanah air sendiri.. ADUSH..!!! tak tahulah nak kata apa... aku rasa either one pak cik ni gila atau mabuk.. tu jer......

Sesungguhnya tanda-tanda kiamat kecil ialah apa bila orang mula berbangga dan megah melakukan dosa... AstaufiruaAllah Al Azim....

Sama-samalah kita beristifar.... dan doakanlah pak cik ni dapat hidayah.. amin....

p/s: malu semalu malunyaa~~~~ (tiba2 berkareoke kan.. hehehhe)

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: