Gambar reaksi rakyat Malaysia ketika gempa bumi semalam

11:56 PTG 0 Comments

Alhamdullilah... semalam memang risau sangat bila aku mendapat berita dari bbm aku mengenai...


MAKLUMAT TERBARU : Ombak tsunami dijangka tiba di Georgetown pada 9.11pm dan Port Dickson pada 2.10am SEKIRANYA TSUNAMI BERLAKU. Jauhkan dari pantai.

Share maklumat ni ngan kengkawan yang lain... Harap jauhi kawasan pantai...

Risau gak.. kawan-kawan aku yang banyak budak utara especially penang semua sibuk telefon family.. risau gak tsunami macam dulu terjadi...

tetapi.. Alhamdullilah.. tepat pukul 10 malam semalam berita menarik balik amaran tsunami dan tak ada sebarang bala petaka yang terjadi.. namun gegaran semalam yang berlaku di beberapa tempat sudah masti mengerunkan semua orang...

Ini aku ada dapatkan beberapa gambar kejadian gegeran yang berlaku di Penang dan Johor....

Gurney, Penang




Muar, Johor

 


semoga kita menjadikan ini sebagai petanda untuk kita lebih berhati-hati dan mendekati yang Maha Esa...  risau aku... fuhhh....

sumber: akustressgiler

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: