SEKELUARGA MEROMPAK..!!

9:50 PG 2 Comments

Bayangkan satu family tak cukup ibu, ayah, abang, kakak, adik malah termasuk mak cik, pak cik dan saudara mara semua ramai-ramai merompak sekaligus....

Bagus mereka ni ada semangat kekeluargaan.. nak buat jahat ramai-ramai buat sekali... baguslah nanti boleh ramai-ramai makan duit haram tu.. dan yang best yer jadi darah daging dan satu family laa masuk neraka... bagus2..!! (perli baik punya)

TAK CAYA TENGOK VIDEO NI...!!!!


Mengikut beberapa sumber mengatakan kejadian ini berlaku di sebuah kedai alatan sukan Al-Ikhsan tapi tak pasti Al-Ikhsan kat mana dan waktu kejadian ialah Ramadhan tahun 2010...(waktu pun tak pasti) 

Memang mereka sangat licik.. yer laa datang ramai-ramai.. buat kedai tu macam sesak dan kacau promoternya dan yang lain terus seluk amik baju sikit demi sikit...

Yang tak boleh blaaa.. pakai baju kurung dan bertudung labuh-labuh then curi baju letak celah kangkang.. HAYOOOO...... PATHETIC... MEMALUKAN..!!!!

tak tahulah nak cakap apa.. semoga mereka yang terlibat ni semua dapat hidayah.. udah2 laaa harta dunia yang haram ni tak kemana... hukuman Allah taala pasti ada... Hish2...

sumber: mynewshub

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan: