Burger McDonald's semurah 99 sen...!!!!!!!

1:02 PG 2 Comments

Biar betul burger MCD kegemaran ramai hanya 99 sen...!!!!!!!!!!!!!!!!

tak caya tengok iklan ni....



HEHEHE... aku tak tipu memang benda ni ada tetapi masa tahun 1990an dulu.. huhu... masa tu restorant MCD boleh bilang dengan jari jer ada berapa kat Malaysia ni... sebab tulah dia buat promosi gila-gila macam ni.. kalau sekarang memang tak dapat laaa... hehehehe

Tiba-tiba aku teringin sangat nak naik MESIN CAHAYA MASA DOREMON nak kembali ke zaman aku tak lahir lagi ni.. boleh aku beli burger ni banyak-banyak.. hehehe......

Yelah zaman dahulu 99 sen ni pun dah dikira mahal.. tapi memang tak sangkakan.. kalau harga macam ni masih kekal aku rasa memang bankrap peniaga burger tepi jalan.. bayangkan benjo pon sekarang RM1.50.. ni tak sampai seringgit dah dapat MCD.. hehehehe..

Apa-apa pun itu semua zaman dulu.. zaman sekarang kita kena adapt laa.. sebab ekonomi dunia bukan kita yang kawal.. :( 

ok.. tata titi tutu....

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan: