PAMPERS AKU TERJATUH...!!

6:47 PG 19 Comments

baiklah sebenarnya hari ni aku nak ceritakan sebuah kisah lawak yang berlaku semasa aku sedang naik LRT.. kisah bermula apabila tengah ramai-ramai penumpang berbondong-bondong masuk ker dalam LRT... lagi-lagi kalau kat HOT SPOT seperti Masjid Jamek dan KLCC.. emm... 

AKU sebenarnya ada perangai yang lain sikit masa naik LRT.. sebaik sahaja pintu dibuka aku terus cepat-cepat masuk dan cari kerusi nak duduk.. hehe.. (jahatnya aku!!) 

TAPI sebenarnya aku bukan sengaja nak duduk.. actually aku akan reservekan kerusi tu untuk orang yang kurang kemampuan terutamanya ORANG CACAT, ORANG TUA, WANITA MENGANDUNG dan BUDAK KECIL.. so sebaik sahaja aku duduk aku akan prihatikan semua orang.. kalau semua mampu.. maka buat tak tahu jer la.. hehe.....

JADI, sedang aku duduk ternampak la pula lelaki tua.. maka seperti biasa aku akan bangun dan bagi pak cik tu duduk.. dalam masa yang sama aku melintasi seorang gadis melayu yang sedang mencari sesuatu di handbeg dia... (buat tak tahu jerlah)

Selepas aku bagi pak cik tu duduk.. aku rasa seakan-akan terpijak sesuatu..

"EEE APA INI??"

TERKEJUT BERUK AKU.. apabila benda yang aku pijak itu ialah KOTEX!!!!

maka aku pandanglah gadis melayu yang berdiri sebelah aku.. dia buat tak tahu jer... then aku usik tangan dia dan tunjuk ke arah bawah... dengan muka merah.. dia tunduk dan ambil kotex dia balik lalu letak ke dalam handbeg dia... heheeheee......

ringkas sahaja cerita nya.. tapi bila aku kenang balik memang kelakar sebab terjatuh pampers.. hehe... nasib baik ramai orang tak perasan sebab dalam keadaan sesak-sesak macam tu... tak ada siapa akan ambil  peduli.. hehehe.. 

JADI KEPADA PARA GADIS SILA JAGA HARTA ANDA BAIK-BAIK!!!!

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

19 ulasan:

  1. ok....(aku plak segan.....)

    BalasPadam
  2. =)) ...memgaibkan kaum sejenis aku bro!

    BalasPadam
  3. tak la mengaibkan.. cuma ini mungkin mampu jadi pengajaran.. berhati-hati selalu.. ;))

    BalasPadam
  4. yup berati-ati..
    tp kalo jd kt aku ilex suda..hahaha

    BalasPadam
  5. mmg la.. benda common.. just macam tbe2 jer.. tu yg kelakar tu.. huuu

    BalasPadam
  6. pergh.. dia pakai jatuh or dari beg jatuh?

    BalasPadam
  7. dari beg la terjatuh... takkan la pakai terjatuh.. giler extreme.. ehehhe!!!!

    BalasPadam
  8. XSENGAJE PON,apa nak malu lg zaman sekarang iklan pon dah terang2 tunjuk rupa kegunaan pad :)

    BalasPadam
  9. sabar-sabar ye cin monster.. saya faham perasaan awak.. hehe..

    BalasPadam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  11. hehe... tak sengaja jelah.. kesian dia..

    BalasPadam