FESTIVAL MEMBUNUH RATUSAN DOLFIN DI DENMARK..!!

9:11 PG 6 Comments




APA NI…!!!














Sudah pasti anda semua tertanya-tanya apa yang sedang berlaku ni..??? Sebenarnya sebuah pulau Faroe Island di Denmark telah menjalankan satu FESTIVAL YANG TERKEJAM.. iaitu mereka yang remaja terutamanya lelaki akan MEMBUNUH DOLFIN SEBAGAI TANDA MEREKA SUDAH DEWASA...

WHAT THE KERK..!!

Tambahan lagi, FESTIVAL KEJAM DAN GILA INI dijalankan tiap-tiap tahun pada bulan Julai.. yang penting IKAN DOLFIN ITU TIDAK DIBUNUH TERUS.. MEREKA AKAN MEGERAT IKAN ITU DUA ATAU TIGA KALI DAN KEMUDIAN BIARKAN IKAN ITU TERDAMPAR DI TEPI PANTAI.. IKAN DOLFIN BERKENAAN AKAN MENANGIS SEPERTI ANAK KECIL SEHINGGA MEREKA MATI... 

DOLFIN MATI DENGAN TERSEKSA..!

SEBAB ITULAH LAUTAN MEREKA AKAN BERUBAH MENJADI MERAH SETIAP KALI MENYAMBUT FESTIVAL INI.. HAL INI KERENA LAUTAN MEREKA TELAH DIBANJIRI DARAH DOLFIN YANG TAK BERSALAH... KEJAM..!!!!!

APA SALAH DOLFIN NI... dan mengikut satu sumber yang aku dapat.. tahun lepas mereka telah membunuh 450 DOLFIN..!!! tahun sebelum-sebelum yer macam mana pula...... OH SERIUS AKU TAK DAPAT TERIMA PERKARA INI...!!!

Aku harap sangat ada pihak yang boleh mengambil tindakan terhadap perkara ini... kerana amalan FESTIVAL mereka ini sangat kejam.. banyak kot cara lain nak tunjuk KEJANTANAN ATAU KEDEWASAAN.. kenapalah kena bunuh ikan DOLFIN yang comel..??? dan untuk pengetahuan anda habitat ikan DOLFIN juga semakin berkurangan.. ADAKAH SEBAB PERKARA INI..???

SAKSIKAN VIDEO FESTIVAL KEJAM INI...!!!!




p/s: aku suka sangat ikan dolfin.. kenapa nak bunuh..!!! AARGGGHHHH....!!!!!

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. tak patot bunuh dolphin comel! geram lak tetibe..

    BalasPadam
  2. KEJAM nye!! Kenapa wat camtu kat dolphin tu?? Saya sayang dolphin n saya benci orang yg wat kerja gila pada dolphin tuuu..

    BalasPadam
  3. BANGANG GILER! ERGGGHHHH!!!

    BalasPadam
  4. kesian lahh dolpin tu, mereka tak berdosa. mereka juga salah satu binatang yang pintar. apa rasa diorang kalau dorang yang jadi dolphin. dibunuh tanpa membuat kesalahan apapun .. baru tahun ini. apa lagi tahun tahun yang lalu. pasti sudah banyak dolphin yang mereka bunuh. harap haraplah mereka tak mengadakan festival kejam ni untuk masa yang akan datang.

    BalasPadam