Rumah Wardina DIROMPAK..!!

8:10 PG 0 Comments

Baru sahaja sebentar tadi aku pergi jalan-jalan dengan kawan aku melepaskan tension menjawab kertas Exam Merketing Communication yang aku tak sempat nak abis jawab petang tadi.. huhu~ kecewa :-( 

Semasa dalam perjalanan kami berborak.. aku kata "Wei teringat aku kat Wardina. Masa dia berlakon cerita Spanar Jaya dulu.. dia cantik giler kan.. rambut pendek.. so comel," kawan aku plak balas.. "Sekarang pun pakai tudung pun cantik juga," aku pun balas balik, "Yer tak yer jugakkan.. orang dah cantik pakai apa pun cantik"...

Itulah sedikit drama aku berborak pasal Wardina baru jer beberapa jam yang lalu.. TIBA-TIBA AKU DAPAT BERITA YANG RUMAH DIA DIROMPAK SEHINGGA KEHILANGAN RM 20, 000, LIMA BUAH LAPTOP DIKEBAS, DAN SUAMINYA DIBELASAH... HISH..!!!!






Waktu kejadian diantara masa 4.00-4.45 pagi ,semasa masa kejadian Wardina dan anak-anaknya menyorak di bawah selimut dan suaminya iaitu  Saudara Ikhwan, 36, dipukul di kepala dan kaki menggunakan pemutar skru serta batang kayu sebelum diikat menggunakan wayar selama 45 minit.

Nasib baik Wardina dan anak-anaknya tidak diapa-apakan.. tapi serius beliau sedang mengalami trauma mengenai kejadian ini...



Hish.. kesian Wardina dan keluarga.. Harap mereka akan tabah melalui ujian Allah ini.. Semoga pencuri itu akan ditangkap dan mendapat hidayah.. huh~ sudah-sudahlah datang ke Malaysia ni cubalah cari rezeki halal.. MasyaAllah...

kata-kata terakhir dari Wardina.. I Like.. ;-)


Sumber: 1 dan 2

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: