Betul ker Nur Amalina, pelajar cemerlang SPM 17A1 telah berubah..??

11:46 PTG 6 Comments

AKU TERKEJUT GILER NI...!!!! Pada suatu ketika dulu aku sangat kagum dengan kerjayaan si Nur Amalina ni dalam mendapat 17A1 dalam SPM.. aku sering jadikan dia ikutan kot nak belajar masa SPM dulu.. dia kata dia belajar sambil dengar musik.. sebijik macam aku yang sampai tengah taip ni pun masih mendengar musik.. hehee.. apa-apa pun kalian lihatlah gambar-gambar ini sendiri...

SEBELUM....





SELEPAS...






Dengar cerita dia telah berjaya menghabiskan pengajian dia.. dan sekarang menyambung lagi pembelajarannya sehingga 2013 pula.. daripada sumber yang aku dapat dia telah berjaya menghabiskan pembelajaran dia dengan jayanya.. Cuma PENAMPILAN dia sahaja yang telah berubah.. TOTALLY... 

Aku tak nak lah tuduh apa-apa.. cuma gambar-gambar ni orang dapat melalui FACEBOOK dia yang dengar cerita telah didelete... dan banyak komen-komen dari kawan-kawab dia menyatakan perkara ini benar... kalau betullah aku harap Amalina boleh kembali ke pangkal jalan.. biasalah belajar di luar negara memang banyak dugaan nak jadi seorang muslimah yang berjaya.. 

Kena ingat kejayaan dunia hanya semantara tapi kejayaan dalam keimanan akan kekal selamanya.. sama-samalah kita doa semoga saudari Nur Amalina akan kembali ke pangkal jalan.. AMIN...

SUMBER: akustressgiler


Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. hmm... culture shock... bukn salah ibu mengandung... mnx2.. yg pndai2 kat negara kite ny mcm adiputra, yg dpt 21A tu... x jadik cm amalina n safiyah... smga dia kmbali ke pngkal jalan...

    BalasPadam
  2. bro, daripada jelik, terus aku rasa kasihan kat amalina.

    BalasPadam
  3. mcm pelik jak gmbr2 tuh.. mcm edit..

    BalasPadam
  4. edit pe kebendenye.. diapun ngaku dah memang dia dalam gambo2 tu.. emm alahai ko ni

    BalasPadam
  5. smoga kmbali kpgkal jln sblum tlambat. amin

    BalasPadam
  6. Teringat suatu ketika beberapa tahun yang lalu kisah tentang pelajar dari Malaysia yang bijak pandai dan juga pelajar terbaik telah berubah arah... tersiar dan terpampang didada-dada akhbar berita dan gambar beliau yg tak senonoh... Ya Allah kau selamatkanlah hamba-hambamu ini daripada terus begini...

    BalasPadam