MATI DISEMBELIH...

1:28 PG 4 Comments

INI IALAH KISAH BENAR...!!!!


kisah berdarah ini berlaku sangat berdekatan dengan rumah aku... kenapa??? adakah perkara ini dianggap jenayah sedangkan semua oarang bersorak-sorak bila dia mati disembelih... kesian....!! 

yang menambah perit dan pedih kepada dia dan rakan-rakan ialah selepas mereka mati disembelih.. mayat mereka akan disiat-siat mengunakan pisau yang tajam,, tanpa balas kesian...

kemudian, daging mereka akan dipotong dan diberikan kepada penduduk sekeliling.. bukan setakat daging badan mereka sahaja diratah malah kepala hinggakan lidah mereka menjadi rebutan para penduduk....

SIAPAKAH MEREKA???? MEREKA IALAH.....


AKU RASA MESTI KORANG DAH BOLEH AGAKKAN.. tapi nak cerita juga... tahun ni kampung aku a.k.a kawasan rumah aku iaitu KAMPUNG KLANG GATE.. ada 23 ekor lembu yang akan disembelih... 3 lembu ialah daripada nenek aku... ALHAMDULLILAH... 

kiranya 20 lagi orang lain la sedekah... hehe... kisah pertama.. bila pergi jer sembahyang raya lembu seekor jer ada.. semua orang pelik... hai mana lembu semua pergi????

rupa-rupanya lembu belum datang sebab takut tempat parking tak cukup.. kerana nak buat solat rayakan.. selalunya lembu memang dah terus ada.. hehe... tepat jam 10.00 pagi... semua orang dah bersiap asah parang..

malangnya.. lembu tak sampai2.. hehe.. semua orang pun tunggulah lembu datang sambil memegang parang.. horror giler..!!

datang sahaja sekumpulan lembu... SEEKOR LEMBU MATI SEBELUM DISEMBELIH... huuuhh.... mungkin kerana sakit jantung kot sebab takut disembelih.. hehehe... mesti kawan-kawan dia  bengang... hehe..

DIRINGKASKAN cerita.. tinggal 22 lembu sahajalah.. maka bermulalah drama pembunuhan beramai-ramai dibuat.. WAHAHAHA..!!!!! siapa yang lemah semangat atau sakit jantung dinasihatkan untuk tengok juga.. !! ..hehe... ini namanya pengorbanan.. hehe....

lihatlah berapa ramainya menyaksikan tregedi berdarah berkenaan.. hehe.... yang penting ramai-ramai bertakbir memeriahkan proses menyembelihan...

AKHIRNYA.. lembu sampai.. penat tunggu.. yang baju jalur ni tok imam kampung ni.. kuat lagi yek atok.. hehe..



MAIN TARIK TALI DENGAN LEMBU.. hehe.. tarik!!! tarik!!! tarik!!!!

BAPAK COOL LEMBU INI..!!!! dia boleh siap posing maut... macam ni la lembu yang baik dan jinak...!!

INI KISAH LEMBU YANG GANAS DAN NAKAL..!!!!


BAIK THE BEST PART IS PANCUNG!!!! hhehe...


tahan2 kepala dia..!!! respect la abang ni.. kuat kot..(dia anak tok imam tadi..)

WACAAHHH!!!... pancung leher dia..!!
mengelupur-mengelupur.. kemudian mati.. 
jom lihat lebih dekat..!!
kalian tak rasa sakit leher ker??? hehehe... baik sekarang proses siat-siat..I LIKE THIS PART....


 
alamak!!! seksi pulak pak cik ni... hehehe

alamak!!! kali ini lembu pulak seksi..
hehehe....
siat-siat.. jangan tak siat...!!!
amik kau...! terkeluar isi perut.. huhuuu..

HASILNYA!!!!!



sedapnya!!!! AKU SEKARANG NI TENGAH MERATAH DAGING LEMBU SAMBIL MENAIP.. hehe.. apa2 pun...!!!

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA..!!!

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan: