TERLUPA ANNIVERSARY IBU DAN ABAH..!!

10:53 PG 5 Comments

SEPERTI KALIAN BACA... TAJUK PUN SUDAH TERPAPANG DENGAN JELAS.. YANG AKU TERLUPA MERAIKAN ANNIVERSARY PERKHAWINAN IBU DAN ABAH AKU....
muka aku rasa bersalah macam ni laa.... hehe....

MAKA.. AKU INGIN MENGUCAPKAN HAPPY BELATED ANNIVERSARY TO MY PARENTS..... hehe....

macam ni ceritanya.. tadi sebaik sahaja balik kerja.. mak aku pun jemput ni LRT.. naik-naik sahaja kereta dia tanya... ingat tak semalam hari apa????

aku pun berfikir... samalam 17/11/2010 persamaan dengan HARI RAYA KORBAN....
kemudian ibu ku berbicara.....

"semua ingat hari raya haji, tapi  seorang pun tak ingat anniversary ibu dan abah, abah pun lupa.. "

aku pun cakap.. ala kesiannya.. tapi dalam hati aku berfikir..(kalau ibu ingat kenapa semalam tak bagi tahu kenapa hari ini.. entah2 ibu pun tak ingat... hehehehe)...

bila ambil abang aku balik keje pula mak aku tanya dia soalan yang sama... jawapan abang aku lagi kelas...dia kata...

"semalam hari rabulah kenapa???"
dia pun tak ingat.. siap tak ingat juga yang semalam HARI RAYA... hehe...

kemudian mak aku pun buatlah permintaan nak makan satay kajang bagi meraikan anniversary mereka... 
ayah aku pun bawalah kereta... akhirnya kami bukannya tiba di kedai satay kajang haji samuri... tapi kedai satay biasa di tepi jalan... heheh... x pelah.. ibu aku dengan muka kecewa pun layan jer laaa.....

sesudah makan... ayah aku kata.. "saya tak ada duit nak bayar".. hehehe... last2 ibu aku bayar.. sebab dia yang beria-ria nak makan.. hehehe...

tak romantik betul ayah aku ni.. tapi aku nak gelak jer tengok dorang... kelakar.... semoga berbahagia sepanjang zaman...

SWEET NYA..!!!

untuk pengetahuan kalian.. ini ialah sambutan ulang tahun perkhawinan mereka yang ke 25

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan: