Doktor CINTA kini di radio ERA..!!

6:03 PG 0 Comments

WHAT??? adaker benda-benda macam ni kan... ada seseorang akan jadi DOKTOR CINTA DI RADIO ERA.. siapakah gerangan manusia itu...????

Maka selaku PARI-PARI CINTA.. wahaha... aku pun cuba mengkaji siapakah persaingan aku tu.. selama ni aku menjadi penyelamat cinta secara UNDERGROUND tak sangka ada jugak manusia yang berjaya masuk ke MAINSTREAM kan... hehehe...

MANUSIA ITU IALAH...!!!

 

Kenal tak mamat ni...?? hahaha... nilah dia Aaron Aziz yang FOFULAR satu Malaysia sebagai hero sebuah filem cinta agung di Malaysia ni iaitu Ombak Rindu... dengar kata dia akan menjadi DJ plak lepas ni.. seiringan dengan  rakan-rakan artis yang lain seperti Aznil Nawawi, Salleh Yaakob, Nabil, Johan Raja Lawak dan Zahid AF...

Macam dah jadi trend plak sekarang ni siapa yang femes kat TV beralih ke Radio plak.. nilah dia kelangsungan market di radio.. aku faham.. kang tak der siapa  plak nak dengar radio kan.. huhu... apa2 laaa... TAHNIAH kepada saudara Aaron Aziz sebab nak bersaingan dengan aku si pari-pari cinta.. hahaha...

Lepas ni siapa ada masalah cinta tak payahlah seru nama aku lagi.. Call jer saudara Aaron ni.. mentang2 dia lagi femes dari aku.. huhuu...... Dalam masa yang sama juga saudara Aaron kita ni telah tanda tangan kontrak untuk menjadi artis dibawah naungan ASTRO.. untung laaa.......

p/s: bila plak ASTRO nak bagi biasiswa kat pari-pari cinta macam aku ni??? hohoo.......

*post ni hanya untuk gurauan minta maaf kepada sesiapa yang terasa.. lololo~

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: