Kereta Nuklear.

6:40 PG 0 Comments

APA...!!!!
 Kereta berkuasa nuklear macam tak percaya jer kan.. cuba tengok gambar-gambar kereta ni.. 
SMART SIOT...!!!!!!!!!! 
AKU NAK BELI SATU........!!!!!!!!!!!!!!!


Untuk pegetahuan kalian, sebenarnya teknologi ini telah dibuat oleh beberapa jurutera dari syarikat teknologi Laser Power System di Sturbridge, Amerika Syarikat yang sedang membangunkan teknologi turbin baru yang digerakkan oleh laser dari proses pembelahan Thorium.

Thorium ni kalau kalian nak tahu ialah penguraian besi dengan kandungan ratio aktif peringkat pertengahan atom bernombor 90 dan telah diyakini tidak berbahaya kepada manusia sebab jumlah dia kecil jer tak perlu reaktor pon.. huhu...

Laser Thorium digunakan untuk menghasilkan stim dan mengerakkan turbin dan memutar generator untuk menghasilkan tenaga elektrik bagi mengerakkan motor atau enjin kereta. 

Bagi keselamatan zarah radio aktif berkuasa rendah ini tidak akan dilepaskan ke udara dan akan melalui sistem lapisan aluminium.. huhu

Menurut jurutera di Laser Power System 8gram Thorium dapat mengerakkan kereta ini pada jarak ni ialah 300, 000 mile atau 482803.2 kilometer.

SO KEPADA SESIAPA YANG BISING HARGA MINYAK NAIK BOLEHLAH BELI KERETA NI.. jimat sikit bro.. aku pon nak beli.. hahaha...

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: