Video Polis Trafik dilanggar bas sehingga maut..!!

11:19 PG 0 Comments

CUBA HAYATI VIDEO YANG TRAGIS INI...




Menurut sumber yang aku dapat iaitu MyNewsHub menyatakan...


“Arwah yang dimaksudkan bernama Koperal Ismayuddin Ismail, berusia 50 tahun. Mari kita ramai2 sedekahkan Alfatihah untuk arwah dan mendoakan semoga pemandu bas tersebut dihukum dengan berat,” komennya di ruangan bawah video Youtube itu.

Sementara itu, difahamkan juga bahawa pemandu bas yang bertanggungjawab melanggar Allahyarham Ismayuddin telah ditahan sebelum dilepaskan kemudiaannya dengan ikat jamin berjumlah RM10,000 sehingga menunggu perbicaraan pada 24 April ini.

Dipercayai benda ni berlaku kat Johor Bharu.. takziah diucapkan kepada keluarga Arwah... sunggguh tragis.. menjerit aku tengok video ni... Apalah salah polis trafik ni yang sedang menjalankan tugas namun kerana kelalaian orang lain dia yang menangungnya....
Aku harap pemandu tu dikenakan tindakan tegas... dah tahu ada polis kat depan lagi nak bawa laju.. MABUK KER APA??? apa-apa pun kita doakanlah arwah dirahmati dan sama-samalah sedekahkan Al-fatihah... 

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: