Manusia atau TAIK..???

11:02 PG 0 Comments

HEHE... mesti korang semua pelik kan.. ada apa dengan taik?? (jap nak search gambar taik.. bagi gempak sikit... hahaha ) NAK TAK????

Aku pun tak naklah letak gambar taik.. sebab taik ni kan jijik, busuk dan semua yang saudara mara dengannya.. hehe.. tapi aku tak fahamlah kenapa manusia tak suka pada taik?? sedangkan taik ni setiap hari kita jumpa dan taik ni juga ialah hasil bahan toksik yang kita keluarkan dari badan.. 

Jadi bila kita panggil orang taik?? kita tak ada taik ker???

hahahaha... :p serius aku tak marah dengan tindakan manusia macam ni.. cuma aku rasa sedih dengan golongan orang yang memang tak der hala tuju dan mengunakan medium BLOG aku sebagai membuat tabiat yang tak berfaedah malah memalukan diri sendiri... dalam bahasa omputeh yer PATHETIC..!!

Mesti yang baca ni macam pelik jer.. apasal dengan Fariz Razali ni meroyan ker?? hehehe.. actually aku tengah nak komen pasal ANONYMOUS kat bawah ni... memang laa kita ada kebebasan bersuara kan?? so aku pon boleh laa bebas nak DELETE dan komen pasal komen dia sangat harum kat bawah ni.. hahahahahahaha :P


Sebab tu aku buat penapisan sebab ni bukan yang pertama.. yelaaa makin kita femes makin ramai yak tak suka.. atau pun just saja2 buat2 tak suka.. tak faham aku.. dah laa berlindung dibawah nama mesteri.. so aku rasa golongan macam ni memang tak ada hala tuju dan menyedihkan.. huhu

Aku nak buat post pasal benda ni bukan sebab aku marah.. tapi aku kecewa kenapa wujud golongan macam ni.. nak komen bagi laa komen ilmiah.. aku tak mengharapkan pujian pun.. nak kritik pon kritik laa.. ada jer aku layan orang kritik aku kan... tapi kalau setakat nak komen... T*%K baik ko simpan kat jamban sendiri jer laa... hehehehehe

Aku tak tahu laa apa masalah dengan orang macam ni.. kalau tak suka tak yah laa baca.. aku tak penah paksa pun.. niat aku buat blog ni satu jer... nak berkongsi apa yang aku rasa sesuai dikongsi.. zaman muda2 dulu aku suka tulis pasal diri aku tetapi sekarang aku lebih suka cerita pasal info yang boleh membantu semua... tetapi kalau tak suka tak yah laa baca.. tak paksa pun..??

tak cukup dengan komen2 picisan yang macam ni.. aku yer blog juga penah cuba di HACK oleh individu yang tak bertanggungjawab.. masalahyer.. femes sangat ker aku ni sampai nak kena hack.. aku buat blog suka2 jer kot.. kalau ko nak hack aku dapat apa??? nothing kan?? hehehe... siapalah aku manusia biasa yang suka menulis mengenai kehidupan pun kau nak hack.. so PATHETIC..!!


BUKTINYA....


Tak tahu laa... aku pun bukan pandai sangat IT  ni... so kalau aku salah tegur laa kat komen.. kalau tegur membina dan BERMOTIF aku accept laa komen tu.. kalau setakat macam kat atas.. nak baca pun korang tak nak kan...?? hehehehhe.....

So dalam 5 hari gak laa aku tak leh bukak blog ni.. huhu.. namun 2 hari yang lepas dah boleh bukak balik.. Alhamdullilah... penat berdoa... hehe... sabar jer laa... tapi bagi aku biasa laa.. orang tak puas hati dengan kita kan.. jadi apa kita kena buat apa?? 

SENYUM JER... bagi sedekah kat mereka sebab dosa mereka dah banyak kat kita so kita sedekahlah senyuman.. hehehe...

Dah laa malas nak bebel lama-lama kang aku plak yang tak BERMOTIF kan.. hehee.. apa2 pun nasihat aku kepada pembaca semua komenlah sesuatu dengan bernas dan kritikal... tak semestinya kena pujian.. nak maki pun boleh tapi ada caranya iaitu BERHEMAH seperti yang disarankan dalam Islam.. kerana apa yang kita komen dan tulis itu akan mencerminkan siapa diri kita yang sebenar...

So kalau kita komen TAIK... maka kita pun.. tuttttttt.....(LU FIKIR LAA SENDIRI..) 

~tata titi tutu~

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: