Dunia SEMUT..!!

8:20 PG 0 Comments



Pernah terfikir tak apalah rasanya kehidupan kecil macam semut kan???


Selalunya kita jumpa semut pijak atau tenyeh sampai mati.. lepas tu buat bodoh jer kan??? hahahhaa..... sekarang ni mari kita lihat beberapa hasil seni yang telah dihasilkan oleh seorang jurugambar Rusia yang sangat suka melihat dunia makhluk seni ni dengan mata lensanya 


Nama jurugambar itu ialah Andrey Pavlov. Beliau ialah seorang jurugambar yang suka melihat kehidupan makhluk mikro seperti semut kerana pada dia, dunia semut sangat menarik dan ada kaitan dengan manusia. 


Untuk pengetahuan kalian, banyak orang memberi kritikan pedas dan negatif bila Andrey mempamerkan semua hasil fotografinya kepada khalayak umum. Ramai yang mengatakan ianya hanyalah hasil kesan adobe photoshop dan palsu. 


Walau apapun tohmahan yang diterima, Andrey tetap menerima dengan positif. Dia tidak salahkan khalayak umum kerana ada di antara mereka yang tidak tahu menilai keistimewaan foto-fotonya. Kalau korang nak tahu, semua semut yang ada dalam foto-fotonya ni ialah semut yang dilatih sendiri oleh Andrey.. (WOW!!!)


Dan Andrey jugak menyatakan bahawa salah satu fakta tentang semut adalah benar, di mana semut adalah haiwan yang cepat belajar. 


SAKSIKANLAH HASILNYA YANG CUKUP MENANKJUBKAN...!!!!!!!!!!














SUMBER: edy

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: