Adik Nurul Nadirah DIBUNUH DAN DIBAKAR..!!!

5:38 PG 2 Comments

 

Polis sahkan mayat rentung ditemui ialah Nurul Nadirah

12/03/2012 7:36pm

JOHOR BAHRU 12 Mac – Ketua Polis Daerah Seri Alam, Supt Roslan Zainuddin hari ini mengesahkan mayat rentung ditemui di Nusa Damai, dekat Seri Alam pada 8 Mac lalu sebagai kanak-kanak malang yang dilaporkan hilang sebelum ini iaitu Nurul Nadirah Abdullah, 5, atau lebih dikenali sebagai Dirang.

Beliau berkata, hasil ujian yang dikeluarkan oleh Jabatan Kimia hari ini mengesahkan perkara itu berdasarkan hasil ujian DNA yang dijalankan terhadap mayat terbabit.

"Berdasarkan pemeriksaan dijalankan di tempat kejadian, kami menemui serpihan tulang dan berjaya mendapatkan sampel DNA yang kemudiannya dihantar ke makmal dan sepadan dengan DNA ibunya,” katanya kepada pemberita di sini hari ini. – BERNAMA
 



BERITA LENGKAP: DISINI

APA NAK JADI DENGAN DUNIA NI.. KANAK-KANAK YANG TAK BERDOSA PUN NAK DICULIK DAN DIBUNUH.. TAK CUKUP DENGAN TU BAKAR LAGI...!!! AAARGGHHH.... STRESS GILER BACA BERITA NI...!!!!!!!!!!!!!

Ayuh kita sedekahkan Al-Fatihah dan takziah kepada keluarga mangsa.. dan marilah sama-sama doakan semoga PENJENAYAH KEJAM ini dapat ditangkap dan dihadapkan ke muka pengadilan...!!

sumber: facebook

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. TAKZIAH KEPADA KELUARGA DIRANG.AL-FATIHAH.

    BalasPadam
  2. takziah kepada keluarga aruah..smga tabah menghadapi dugaan ini.smga suspek di hukum bunuh gantung sampai mati.

    BalasPadam