BAHAYA DI DALAM LIFT..!

10:00 PTG 0 Comments

JANGAN DI SANGKAKAN AIR YANG TENANG TIADA BUAYA... DAN JANGAN SESEKALI KITA MEMANDANG REMAH DIMANA SAHAJA KITA BERADA KERANA BAHAYA ADA DIMANA-MANA TERMASUK DI DALAM LIFT... 

DASYAT SUNGGUH DUNIA SEKARANG NI....

SAKSIKAN...



Aku tak pasti dimana kejadian ini berlaku sama ada di Malaysia atau Indonesia.. tetapi melihat kepada jumlah penonton video ni paling banyak ialah orang Malaysia.. jadi aku rasa perkara ini berlaku di negara kita.. Astagfirullah Hal Azim... apa nak berlakulah dengan dunia ni...

Jadi para gadis ataupun wanita.. sila jaga-jaga dengan keadaan sekeliling... kerana banyak sekarang ni peragut yang berani dan kurang ajar seperti ini... AWAS...!!!!

p/s: nasib baik masa aku kena curi RM500 dulu orang tu pukau dan tipu aku.. kalau kena ragut dan lawan macam ni.. entah apalah jadi... Alhamdullilah... Nak tahu kisahnya baca ni.. (BODOHNYA AKU..!!)

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: