XXX

7:51 PG 4 Comments

Pada suatu malam yang dingin.. dengan keadaan petir sambar menyambar selepas hujan turun dengan lebat seorang budak bernama FARIZ RAZALI telah berjalan kaki pulang ke bilik asramanya selepas selesai kelas...

Sedang berjalan-jalan Fariz tersendawa dek kerana kekeyangan...


"Oh kenyang yer..~~" bisik Fariz di dalam hati.. tapi bila melihat di tangan.....


LAAAA..!! macam mana boleh terbeli HOT DOG SPECIAL ni sedangkan aku dah kenyang giler ni.. sebab beberapa minit yang lalu aku dah makan HOT DOG jugak.. wahahaha...!!! so macam mana ni....

Sekali aku buka HOT DOG NI....


OH TIDAK....!! nampak sangat sedap... Tapi aku kena tetap melawan nafsu ini.. aku tak nak gemok..!! hehee... 

Selepas aku sampai sahaja di bilik aku pun terus MELA...?? MANA ADA... aku buang laa HOT DOG tu sebab aku dah kenyangkan.. sebab aku nak DIET... tak mahu makan banyak-banyak lagi.. nak EXERCISE jer banyak-banyak bagi nampak TOUGH.. hehee...

Kalau orang tanya aku.. "EH KENAPA KAU MAKIN BERISI" aku akan jawap mengikut skema jawapan ini....

PERTAMA = kau salah tengok laa.. ni angin kat dalam baju aku ni jer..(hehehe..lame)
KEDUA = oh bukan gemuk laa.. ni kesan sampingan pil TOUGH yang aku makan.. dia memang kena gemuk dulu nanti tumbuh OTOT laa... (lagi tak boleh blaa punya)
KETIGA = KAU DAH HIDUP LAMA KER..!!! (terdiam terus orang yang cakap tu.. wahahah)

Nak dibuatkan cerita sekali aku terjumpa lukisan ROOMMATE aku sebaik sahaja aku balik bilik... NI LUKISAN DIA....


WAHAHAHAHAAH..!!! aku gelak gila-gila tengok lukisan ni... aku rasa dia tengah memotivasikan diri laa... lawak giler..!! serius....!! sebenarnya aku rasa lawak sebab benda ni memang macam KENA MENGENA DENGAN HIDUP AKU... just gambar diploma tu tukar aku asasi dan gambarnya tukar dengan degree.. maksudnya.. masa aku kecik aku GEMUK, tingkatan KURUS, asasi makin GEMUK dan sekarang degree TERSANGAT GEMUK... oh tidak..!!!!

AKU AKAN JADI MACAM NI...!!


Jadi bermula hari ini aku kena mula berdiet dan mengawal nafsu makan aku... kalau tidak aku akan kembali ker saiz...


AAAA..!! tak mau tak mau.... aku fobia dengan KEGEMUKAN... abis laaa....!!!!!!!!

MULAI SEKARANG AKU NAK DIET...!!!! BETUL TAK FARIZ..????


EEmmm YER YER kita kena diet(cakap sambil mulut penuh)... hehehe.....

p/s: dah beli kan so membazir pulak kalau nak buang.. nanti aku diet.. wahahaha...!!!

baru jer nak post entri ni tiba-tiba ROOMATE aku yang baru balik dari larian amal bawa NASI.. so, mari melahap nasi plak... wahahaha..!!!!

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan: