KERETA API LANGGAR LORI TANGKI MINYAK DI SABAH..!!

10:31 PG 0 Comments

APA..!! LORI TANGKI MINYAK KOT...!! LANGGAR BERSAMA KERETA API..!! DASYAT NI..!!!

Ini gambar-gambarnya...



Kalau nak tengok Video yang sempat dirakam masa kejadian.. ini dia...


Menurut daripada sumber yang aku baca iaitu budakbotak mengatakan...

Sebuah kereta api milik Sabah Railways dalam perjalanan dari Stesen Tanjung Aru ke Papar merempuh sebuah lori tangki Shell di lintasan berhampiran sebuah stesen minyak di Petagas.

Kejadian kira-kira 5.30 petang tadi itu menyebabkan letupan kuat dan sekurang-kurangnya enam orang cedera dengan pemandu lori tangki berkenaan patah kaki.

Asap tebal akibat letupan itu boleh dilihat dari jarak sehingga lima kilometer. Kejadian turut menggegarkan Lapangan Terbang Antarabngsa Kota Kinabalu.



Manakala.. mStar Online mengatakan...

KOTA KINABALU: Sebuah kereta api berlanggar dengan sebuah lori tangki minyak menyebabkan letupan besar dekat Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu, dekat sini, petang Isnin.
Jabatan Bomba dan Penyelamat Kota Kinabalu mengesahkan kejadian itu dan jumlah kemalangan jiwa belum dapat dipastikan.- BERNAMA
Kita doakanlah tiada kemalangan nyawa... hish dasyat betul.. kalau aku kat situ pun aku dah panik.. sebab tu laa video tu perempuan yang rakam tu panik giler.. TAPI tak perlu kot nak sebut OMG dan SHIT banyak-banyak kali.. hehehe..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: