OKESTRA RTM 50 TAHUN.

12:06 PTG 0 Comments



AMAZING..!!

TU JERLAH AYAT YANG BOLEH AKU GAMBARKAN... aku baru jer balik dari majlis sambutan Okestra RTM yang ke 50 tahun.. siap dapat lagi Malaysia Books of Records sebagai okestra negara yang tertua.. Syabas..!!!

Memang persembahan okestra mereka sangat hebat.. tak dapat disangkal lagi... Aku sangat bangga... terpukau aku melihatnya.. hehehe.. (semangat giler ni..) aku rasa sangat semangat pun sebab aku pernah main okestra masa zaman-zaman sekolah dulu... so dapat bayangkan betapa hebatnya mereka... kalau orang yang tak faham muzik ni.. mesti rasa bosan.. tapi bagi aku.. MELATOP GILER...!!!!!

Yang menambah lagi kehebatan persembahan okestra ini ialah dengan adanya persembahan nyanyian daripada...




Dan juga beberapa artis lama.. aku tak ingat siapa nama mereka.. err sebab mungkin mereka popular sebelum aku lahir kot.. hehe.. tapi suara mereka tetap mantap.. hehe... Aku sangat teruja part kakak aku nyanyi... Iaitu Syafinaz Selamat... hehee.. dia bawa lagu Gemilang dan tarik part akhir.. wow...!! meremang bulu hidung.. hehehe.... Jamal dan Noryn pun hebat giler..!! oh.. tak tahu nak cakap apa lagi dah.. speechless...!!

Bukan setakat itu sahaja... aku gak dapat hadiah... TADA...!!!


ALBUM OKESTRA RTM LIVE.. aku tengah dengar ni.. layan~~


CUP.. bagus2.. aku memang tak der cawan ni.. boleh guna buat minum milo.. hehe..

p/s: impian aku.. rasa nak jadi penyanyi dan nyanyi dengan okestra ni... OH kalau dapat boleh menangis lorr... hehehe.. (ni impian dan mimpi aku.. suka hati laa.. hehehe...)

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: