IPAD 3 DAN IPHONE 5

1:49 PG 0 Comments



Siapa tak nak IPHONE 5 dan IPAD 3..??? aku teringin sangat.. hehe.. sedang aku godek-godek internet aku terjumpa pula pasal dua gajet ni yang telah pun diperkenalkan oleh STEVE JOBS.. (a.k.a kawan baik aku.. hehe)

IPHONE 5 will be announced in late August and launched in the first half of September.

MANAKALA...

  Maybe early 2012 ipad 3 will be release however some of us still believe that Apple are going to drop a huge surprise on us and release the iPad 3 at the same time as the iPhone 5.

IPAD 3 ada masalah sikit untuk dikeluarkan awal disebabkan skrin HD yang ingin dibuat takut boleh memberi kesan sampingan kepada Retina(mata) manakala pengeluaran terlalu awal akan menrugikan IPAD2 yang masih lagi hangat macam pisang panas di pasaran.. hehe.. *nasib baik aku tak beli lagi...

AYUH TENGOK FEATURES DUA GAJET INI.. yang membuat aku ternganga..!! hehe...




ANTARA GAMBAR MENARIK TENTANG DUA GEJET INI IALAH....


LUTSINAR...!!!
(ni gimik jer.. hehe)


WOOW...!!!
(tak faham satu apa pun.. hehe)

JADI... siapa nak belikan aku dua benda ni??? hehe... teringin tapi tak mampu.. huhu~~


SUMBER:

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: