KELAR LEHER..!!

6:00 PG 10 Comments

AKU AGAK TERKEJUT MENDENGAR BERITA BAHAWA UNIVERSITI LAMA AKU IAITU UITM KEDAH MENJADI SALAH SATU KEJADIAN JENAYAH IAITU....



Terdapat beberapa pihak yang tidak bersetuju dengan berita ini... pertama suspek bukan berumur 20 tahun tapi 18 tahun menurut kawan aku dan junior aku yang masih berada di sana... dan kedua mereka kata suspek belum lagi bertunang.. Allahuallam... aku tak pasti...

Jujur aku tak kenal siapa suspeknya dan siapa mangsanya.. sebab dengar cerita pelajar Prelaw Part 1.. kiranya aku tak pernahlah jumpa dia...

Tapi aku agak kecewa perkara ini berlaku sebab kawasan kejadian ialah di tempat aku aku belajar dulu.... namun siapalah aku untuk menghukum.. mungkin ada kisah yang disebaliknya tanpa aku mengetahuinya...

Dengar cerita suspek telah melarikan diri... dan Polis masih dalam siasatan mencarinya... dan mangsa yang dikelar berada dalam keadaan stabil tak pun melibatkan kematian...

Jadi aku harap perkara ini dapat diselesaikan dan semoga keadaan akan pulih seperti biasa... marilah kita doakan sama-sama agar suspek dijumpai dan dapat dibantu sebab aku yakin dia ada masalah.. dan juga semoga mangsa sembuh seperti biasa...

BAK KATA PERPATAH....


Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

10 ulasan:

  1. suspek dah ditangkap..

    BalasPadam
  2. dunia ni kecil saja, memang x dapat lari punyer

    BalasPadam
  3. FM: oh yeker... aku harap segalanya akan selesai dgn baik..

    BalasPadam
  4. agak laa usher.. aku dgr polis siap bawa anjing hidu jejak dia sekali.. hish.. tragis..

    BalasPadam
  5. mne korng dapat berita ni,kat buletin utama atau berita harian? ak kalau x on9 memang x tau pun.

    BalasPadam
  6. kat link yang aku suruh klik kat atas tu laa.. tu portal news.. tapi tak leh pakai sangat.. aku tye bdk2 junior and kawan2 kita.. dorg ada sahkan.. pasal kat berita tadi aku tgok tak der... tapi besok surat khabar maybe ada....

    BalasPadam
  7. Seriousssss? Aku tak tahu pun. Tsk tsk.

    BalasPadam
  8. fariz, awat meriah sgt la blog hang =D

    galak mata tengok..

    BalasPadam
  9. azira..skrg hang dah taw.. belanja laa aku yg bgtaw.. hehehe

    BalasPadam
  10. hhehe.. aku masuk pertandingan menghias blog sempena bulan kemerdekaan.. hehe.. comey tak???

    BalasPadam