NUGGET MCD

11:20 PTG 10 Comments

Pada satu SAHUR yang MANTONG... aku pun terus membuka peti ais cari apa aku yang boleh...

SEKALI AKU JUMPA..!!!

WAAAAA...!!!

Disebabkan masa SAHUR dah nak habis.. lagi 5 minit jer.. maka aku terus mengapainya dan makannya sepenuh hati.. hehehe.. kalau siapa tengok pasti tergugat IMAN PUASA.. HEHEHE... rakus sungguh....

SELEPAS ITU, aku pun main laptop tunggu Azan Subuh lalu solat subuh baru nak tidur.. sebelum aku tidur semula ADIK AKU.. SI FIRHAD mula bangun tidur dan bersiap untuk pergi ke sekolah....

Belum sempat dia mandi... dia terus MEMBUKA PETI AIS.....

ABANG PAIZ ADA NAMPAK TAK NUGGET MCD SAYA???


ADA....!!
 (aku jawab dengan semangat..!!)

kat mana??? 
(tanya adik aku)

kat sini.....
(sambil tunjuk perut)

Adik aku terus Bengang sebab aku makan Nugget MCD kegemaran dia.. lalu dia pun terus REPORT kat ibu aku.. kemudian ibu aku jawab...

"APA NUGGET-NUGGET PAGI-PAGI NI??? TAK PUASA KER?? DAH JANGAN MENGADA-GADA PUASA...!!!"

PADAN MUKA KENA MARAH..!!! WAHAHAA... kesian dia tak dapat makan.. tak pasal-pasal dia kena puasa.. aku pula terus tidur biarkan dia bengang.. wahahahah..!!!

p/s: aku abang yang jahat.. hehee....

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

10 ulasan:

  1. baiklah ko ganti blik nugget dia weh..kesian gila...

    BalasPadam
  2. gila kejam la ko ni fariz....ahahahaha

    BalasPadam
  3. Fadzili.. tak payah nak kesian.. sebenarnya abah aku beli burger mcd.. tapi sebelum aku balik keje dia makan aku punya burger.. sampai ati.. wahaha...

    BalasPadam
  4. natasya: aku mmh kejam.. wahahaha..!!

    BalasPadam
  5. niesh: jahat dengan adik sendiri tak per.. hehehe

    BalasPadam
  6. kakak atau abang memang biasa buli2 adik ni..

    BalasPadam
  7. setuju dgn fm.. wahahaha..!!!

    BalasPadam
  8. bagus la tu. 'ajar' adik puasa.

    BalasPadam
  9. hehehe.. agak laa... malas betul dia berpuasa.. dah darjah 3 dah.. hehehe

    BalasPadam