KANTOI TAK PUASA..!!(3)

8:50 PTG 2 Comments

Puasa tahun lepas aku ada cerita kisah aku kantoi tak puasa kat KANTOI TAK PUASA..!! dan KANTOI TAK PUASA..!! (2) 

Jadi kini aku nak sambung pula Kisah 

KANTOI TAK PUASA..!! (3)


ALKISAHNYA BERMULA.....

Semalam sebaik sahaja aku balik kerja hujan pun turun dengan begitu lebat sekali.. nasib baik masa tu aku dah sampai kat BUS STOP... dan dan pula time tu ibu aku ambil lambat sebab dekat LRT WANGSA MAJU ni memang jem sikit.. sebab ada bazar ramadhan yang berdekatan....

Sedang aku melayan lagu di MP3 baru aku..(saje jer nak tayang mp3 baru..hehe) tiba-tiba ada seorang mamat Indon ni duduk sebelah aku membeli sedikit juadah dari Bazar Ramadhan.. aku ok jer bagi dia duduk sebelah aku...

TIBA-TIBA...!!

DIA BUKA PLASTIK DIA YANG BERISI KUIH LALU MAKAN DENGAN LAHAPNYA DI SEBELAH AKU...!!!!!!!

laaaa... nak kata bukan Islam muka sebijik Indon dengan kulit hitam manisnya..?? TAK PUASA KER... masa tu jam baru pukul 6.00 petang cakap dia berbuka ikut waktu kat SABAH OR SARAWAK????

Bengang giler aku...!! dah laaa kantoi tak puasa.. lepas tu tak respect pula orang yang sedang puasa... semua orang yang lalu lalang dah dok pandang.. macam aku yang duduk di sebelah dia bersengkongkol plak...

MAKA DENGAN BENGANG AKU TERUS BLAA DARI SITU.. APALAAA.. DAH BESAR PON TAK PUASA.. THEN DENGAN MUKA TOYER MAKAN DEPAN ORANG.. APA NAK JADI LORR..!!

p/s: dalam beberapa minit kemudian ibu aku datang lepas tu aku bagi tahu dia dan dia kata "ORANG INDON MEMANG TAK PUASA.." betulkah?????

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. maybe dia non-muslim indonesian?

    BalasPadam
  2. maybe?? Allahuallam laa.. tapi aku yakin dia islam.. kalau bukan pon perlu ke makan sebelah aku dengan rakus.. hehe...

    ni aku ada info sikit.. 85% warga indonesia umat islam.. tapi dia ni aku tak pasti laa... kalau bukan.. maaf kan aku...

    http://id.wikipedia.org/wiki/Agama_di_Indonesia

    BalasPadam