Isteri siapa lagi HEBAT..??

4:37 PG 2 Comments



p/s: hambik sejibik..  hehe.. aku ske laa kartun2 mcm ni.. harap boleh dijadikan pedoman..

sumber: fb

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. Apa pandangan fariz ttg dato sahol?

    BalasPadam
  2. eh?? tbe2 jer ditanya soalan ini.. hehe..

    Baik laa secara peribadi saya tak pernah kenal beliau.. namun sebagai seorg mahasiswa UiTM dari mata saya Dato Sahol seorg yg bertanggungjawab dan caring.. saya tgok beliau cuba menyelesaikan sebarang sahaja masalah kepada pelajar malah cuba mendekatkan diri dgn pelajar melalui alam maya sebab beliau faham yg majoriti anak-anak UiTM mengunakan alam maya.. tapi biasa laa setiap universiti ada masalah masing2 dan tak pernah terlepas dari ketidak sempurnaa.. namun saya lihat dato still dedikasi menjalankan tanggungjawabnya dan yg plg mengharukan bila beliau ada membuat status yg memperingatkan para pelajar.. saya rasa segalanya ok... jadi sye tak faham kenapa ada sahaja pihak yg cuma menjatuhkan beliau.. kalau salah tunjukkan bukti bukan hanya menuduh.. salah tu...

    beliau pun bukan sempurna namun at least beliau tak buat silap.. (selagi tak der bukti)

    akhir kata sye puas hati dgn dato sahol.. hehe :)

    BalasPadam