Peraturan Seks yang pelik di dunia..!

8:58 PG 0 Comments

Baik sebenarnya aku bukan nak melucah hari ni.. tapi aku nak berkongsi beberapa peraturan seks yang pelik seluruh dunia... kiranya nak menambah ilmu pengetahuanlah dalam masa yang sama boleh membuatkan kita tergelak riang.. hehehe....


Maaf kepada sesiapa yang tak senang dengan post ni.. kalau tak suka tak payahlah baca.. tapi serius benda ni tak lucah.. hanya ilmu pengetahuan am.. ok selamat membaca...

Inilah peraturannya....

1)Di Lebanon, lelaki diperbolehkan ‘bercinta’ dengan binatang, asalkan binatang itu betina. Hukuman mati dikenakan bagi lelaki yang ketahuan berhubungan dengan binatang jantan.


2)Di Bahrain, doktor lelaki sah secara hukum untuk memeriksa alat vital wanita, tetapi dilarang secara langsung melihatnya selama pemeriksaan. Mereka hanya diperbolehkan melihatnya melalui sebuah cermin.

3)Di Guam ada pekerjaan full-time bagi para lelaki untuk memerawani gadis-gadis, yang membayar mereka untuk melakukan hubungan seks pertama kalinya..Alasannya: Menurut hukum di Guam, wanita yang masih dara dilarang menikah.

4)Hong Kong, isteri yang dikhianati sah secara hukum membunuh suaminya yang curang, tetapi hanya dengan menggunakan tangan kosong. Sedangkan kalau isteri curang, boleh dibunuh dengan cara apapun.

5)Colombia, wanita hanya diperbolehkan berhubungan seks dengan suaminya pada malam pertama dengan syarat sang ibu dari wanita harus berada di dalam bilik untuk menyaksikan adegan tersebut.

6)Santa Cruz, Bolivia, adalah tindakan melawan hukum jika seorang lelaki melakukan hubungan sex dengan seorang wanita dan anak perempuannya pada saat bersamaan.

7)Hungary, pasangan tidak boleh melakukan hubungan seks dalam keadaan bilik yang cerah walaupun hanya diterangi cahaya lilin.

8)Oregan, lelaki tidak dibenarkan menyebut kata-kata kesat semasa melakukan hubungan seks tetapi wanita bebas untuk mengeluarkan apa-apa sahaja perkataan.

9)Venezuela, lelaki atau wanita yang belum berkahwin dilarang sama sekali melakukan hubungan seks dengan lelaki atau wanita yang bodoh.

10)Ecuador, lelaki berhak memulangkan wanita yang dikahwini kepada keluarganya semula jika didapati wanita tersebut sudah tidak mempunyai dara.

p/s: hehe... agak lawak sebab macam tuttt.... ok perkongsian ilmu.. ini perkara benar ok..!!

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: