Norman KRU diserang..!

6:56 PTG 1 Comments

Oh aku memang respect dengan Norman KRU ni.. dia punya hasil kerja memang bagus dan wajar dipuji.. tapi biasalah bila dah jadi orang femes ni macam-macam dugaan yang dia kena.. aku bukan nak back up siapa-siapalah just nak share cerita jer.... 


Baru jer beberapa minit yang lalu aku ada terbaca sebuah status yang menyatakan Norman KRU dan block dia.. kenapa??? 


Disebabkan aku inginkan kepastian aku pun bukaklah official pages Norman KRU....






Rsasa ANNOY tak?? hehehe... sebenarnya yang aku amik ni sikit jer.. dekat page Norman KRU 10 kali ganda dari ni.. ke lebih lagi.. Oh aku tak sanggup nak scroll.. korang tengok laa sendiri.. hehe...

Jadi kaji punya kaji.. kenapa semua orang dok menyerang FB dia dan tulis pasal YOUTUBE????


Oh rupanya dia nak sekat semua filem-filem dia kat You-tube.. huhu... tu yang ada beberapa pihak tak puas hati dan serang FB dia.. hehehe.. rasa lawak pun ada jugak...

Bagi aku kalau aku jadi Norman KRU pun aku akan buat benda yang sama.. yelaaa penat kot melabur duit dan tenaga buat sebuah filem last-last orang tengok kat You-tube free-free jer.. huhu...

Tapi nak salahkan penonton pun tak boleh.. sebab media baru kini memang tiada batas.. kesian kepada pengiat seni.. Aku mengakulah aku sendiri pun tak laa INNOCENT sangat tak tengok movie kat you-tube kan?? hehehe....

Jadi apa-apa pun aku berharap Norman KRU boleh bersabarlah.. dan bagi aku tak perlu kot nak serang FB dia.. tengok movie kat You-tube senyap-senyapp sudah... hehehe...

AKU SOKONG KOMEN NIL FAIZAL.. hehehe... halal??? ya Allah maafkan laa aku kalau ada terlajur tengok movie kat You-tube mintak dihalalkan lah??  EErrkk??

p/s: minta maaf kepada mana-mana pihak yang terasa.. i just bercerita bukan menghentam.. hoho~

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

1 ulasan:

  1. aku setuju dgn entri ni. Bukan senang nak buat karya seni lepas tu senang2 je upload. Mentaliti rakyat Malaysia sebenarnya yang harus di ubah + kadar cetak rompak Malaysia adalah antara yg tertinggi di Asia. Bangga ke dgn title ni? Loser dlm menjadi pengeluar/maker hebat dalam kopipes. ~Yaww minggg face .

    BalasPadam