IniAnwarHadi BAGI AKU HADIAH....!!!!

7:50 PG 0 Comments

WAH....!!! TAK SANGKA... LUCKY GAK AKU NI... huhu....

Siapa tak kenal dengan IniAnwarHadi.. diakan Vlog terkenal Malaysia... hehehe... aku memang suka tengok video dia sebab aku suka dengar dia cakap kedah plus English.. hehehe.. lagi pun dia kawan kepada kawan aku budak TesL UiTM yang sambung kat Australia.. hehe.. kalau tak silap laa.. so support jer laa.. hhee

Al-kisahnya....

Baru-baru ni aku bukak laa inbox You-tube aku.. memang aku ada akaun You-tube tapi tak berfungsi sangat pun.. aku guna just nak favorite kan video yang aku suka selain like and comment.. hahaha....

*nama You-tube aku noraufanse.. entah macam mana ntah nama tu muncul.. hehehe

sekali sedang aku godek-godek inbox setelah lama biarkan bersarang.. TIBA TIBA aku jumpa message ni....


AKU DENGAN  EXCITED PUN BALAS....


THEN TIBA-TIBA DIA BALAS BALIK....


AKU PON MACAM... ok jer... orang nak bagi hadiah kan.. terima jer laa... hehehe...


sampai situ jer perbualan kami.. hehehe...

INILAH DIA VIDEO YANG AKU MEMANG TU... LAYAN....


MANAKALA.. inilah dia komen aku yang tak seberapa tu... tiba-tiba menang.. hehe.. memang rezeki laa.. hehe....


RAMAI TU KOMEN... 432..!!!! tapi aku yang bertuah.. hehee... ker ramai yang menang??? entah..????

lagipun komen aku bukan ada orang like pun.. hahaha.. kiranya tak popular pon.. tapi menang gak kan.. hehee...

Apa-apa pun aku nak mengucapkan TQ Anwar Hadi sebab bagi aku menang... sebabkan baucer buku RM200  aku dah abis.. so RM50 lagi ni boleh laa aku guna beli buku lagi.. hehehe.....

kept it up Anwar buat lagi video2 best... I follow u.. huhu~... 

p/s: bila plak aku nak buat Vlog yek?? emm.. tak der mse laaa.. hehehe....

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: