Hantu di pusat Kareoke..!

8:14 PG 1 Comments

Siapa tak kenal si Fariz Razali Raja Kareoke.. wahahaha..!! (up diri sendiri) jadi aku memang selalu pergi kareoke dan jujur baru semalam jer kareoke dengan kawan-kawan yang pergi Kem TOT...


Nak diringkaskan cerita sedang kami bersuka ria menyanyi sambil terkinja-kinja... TIBA-TIBA....

Skrin kareoke kami jadi gelap.. aku yang masa tu sedang syok menyanyi terdiam buat seketika... begitu juga rakan-rakan yang lain yang sedang sibuk menjadi penyanyi latar juga terdiam apabila skrin kareoke kami menjadi gelap... 

Kemudian MUNCUL SATU LEMBAGA YANG MENYERAMKAN.. dan keluar menghampiri kami...


AAAAARGGGGGGGGGGGG...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rupa-rupanya aku terbangun dari mimpi pagi tadi.... hahahaha...~ 

Actually aku bukan jumpa hantu.. but aku terjumpa plak video sebuah rancangan Indonesia iaitu SuperTrap yang mengenakan orang ala-ala Bang Bang Bom kat Malaysia ni.. hehehe

Ok lawak giler.. aku tengok 3 kali berturut-turut pun still tak leh tahan gelak.. sebab aku terbayangkan kalau sedang aku layan-layan menyanyi sekali ada pocong menari kat belakang.. WAHAHHAA..!!

SAKSIKANLAH...!

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

1 ulasan: