Berita perkhawinan paderi gay Malaysia.

6:00 PTG 8 Comments

Satu Malaysia digemparkan dengan perkhawinan seorang paderi yang berasal Malaysia iaitu  Rev. Boon Lin Ngeo bersama kekasihnya  Phineas Newborn III  yang ingin  melangsungkan perkhawinan mereka secara terbuka di  Manhattan Wedding Garden, New York pada 31 Ogos 2011 iaitu hari rabu yang lalu.. persamaan dengan Hari Negara kita Merdeka..!!!




Alasan dia di CNN memilih tarikh itu ialah...


"It means a lot to be married that day, to honor my country and people in Malaysia,"

DAN

He said the date was chosen to remind others that "we need to keep fighting for our 
rights and be independent from all kinds of oppression."

Kalian boleh baca artikel selebihnya yang banyak merapu di sini (CNN)

Ini dia beberapa cebisan gambar laknat kemesraan mereka bersama.. (OH AKU TAK SANGKA AKU MEROSAKKAN BLOG AKU DENGAN GAMBAR MEREKA.. WUEK!!(muntah hijau))

yang putih tu Rev. Boon Lin Ngeo manakala hitam yang peluk dia tu.. bukan belah kanan dia.. hehe.. tu suami or isteri(aku confuse) kekasih dia  Phineas Newborn III.....

WHAT THE KERK..!!! MEREKA K**S.... lorr..!!!

Pihak CNN juga telah meminta respon daripada kerajaan Malaysia mengenai perkhawinan mereka dan ini yang dibalas oleh kerajaan kita....

The Human Rights Commission of Malaysia declined a request by CNN to comment on gay marriage, with the public affairs spokeswoman calling it "a very sensitive 
issue and not a common lifestyle."

BAGUS-BAGUS....!! tak payah komen.. media barat tu bukan boleh percaya sangat karang komen lain dia tulis lain.. last2 satu dunia serang Malaysia.. mereka memang sengaja nak cari ruang nak porak perandakan negara kita....

Tak cukup dengan berkhawin secara terbuka SI PADERI GAY ni jugak nak buat majlis perkhawinan dia besar-besaran di Malaysia... MasyaAllah..!! ada ker orang nak datang..!! aku rasa kerajaan patut bertindak untuk melarang daripada perkara ini terjadi.. 

Tambahan lagi dia bercadang nak membuka GEREJA GAY di Malaysia... apa motif dia???

Ini buktinya daripada keratan Kosmo...

KUALA LUMPUR – Seorang paderi di Malaysia, Ouyang Wen Fang mengumumkan bahawa dia sedang menubuhkan gereja gay pertama di negara ini.

Paderi berusia 40 tahun itu turut tidak mengendahkan amaran keras kerajaan supaya menghentikan rancangannya kerana bimbang ia akan menggalakkan gaya hidup homoseks di negara ini.

Amalan tersebut masih dikategorikan sebagai jenayah di Malaysia yang majoriti penduduknya beragama Islam manakala pelakunya berdepan hukuman penjara sehingga 20 tahun.

Namun, gereja gay yang diasaskan bersama oleh paderi itu telah beroperasi secara senyap di sini sejak tiga tahun lalu dengan dikunjungi kumpulan penganut Kristian gay untuk beribadat pada hari Ahad dan mengkaji kitab Injil.


Ouyang mendirikan rumah tangga selama sembilan tahun sebelum membuat pengakuan terbuka bahawa dia seorang homoseks pada 2006.



“Kami sedang berusaha untuk menggalakkan lebih ramai orang supaya menyertai gereja ini, kami mahu penganut Kristian gay tampil dan hidup tanpa berpura-pura,” katanya.


Aku tak faham agenda dia yang sebenarnya... setahu aku laa paderi ni TAK BOLEH BERKHAWIN apatah lagi BERKHAWIN DENGAN LELAKI... aku tak pakar laa sangat tentang agama Kristian ni.. tapi apa masalah dia nak mempromosikan GAY yang sememangnya lari daripada norma kehidupan yang sebenarnya... 

Tambahan lagi majoriti rakyat Malaysia ialah umat Islam.. justeru dia tidak boleh sewenang-wenangnya membawa gaya hidup yang tak sihat itu kepada kita... SYUKUR kita masih ada "a predominantly Muslim nation, sodomy and "carnal intercourse against the order of nature,"-- under which homosexuality falls -- are prosecutable under Penal Code 377. Offenders face imprisonment of up to 20 years and a whipping. Islamic Sharia laws in Malaysia also criminalize homosexuality."  

Ada aku terbaca satu kenyataan orang Gay ni menyatakan "Kalau anda normal buat apa nak sibuk pasal perkhawinan Gay biarkanlah sahaja mereka bahagia selagi mereka tidak merosakkan atau mengacau kehidupan orang lain,"

Inilah persepsi yang salah sebab perkhawinan sejenis ini sebenarnya mendatangkan lebih banyak masalah  berbanding kebahagian KEBEBASAN BERCINTA yang mereka canang-canangkan tu... penyakit AIDS terang-terangan majoroiti yang berpunca daripada homoseksual, kemudian macam mana pula dengan kelangsungan zuriat di dunia...

BUKTI YANG PALING JELASLAH.. TENGOK LAH BINATANG ADA TAK YANG HOMOSEKSUAL..??? BINATANG YANG TAK ADA AKAL PUN BOLEH  MENGIKUT NORMA KEHIDUPAN YANG DITETAPKAN OLEH ALLAH TAALA BAGAIMANA PULA DENGAN KITA KHALIFAH DI MUKA BUMI INI... 

Jika tidak apalah fungsinya Allah Taala mencipta kita berlainan jantina.. renung-renungkanlah.. aku mengaku tak semua orang yang homoseksual ni jahat.. cuma anda mungkin tersesat dan tersalah dalam mencari CINTA SEJATI yang sebenarnya... 

Renungan bersama...

“Dialah (Allah) yang menciptakan kamu semua dari (hakikat) diri yang satu dan Dia mengadakan daripada hakikat itu pasangannya (diri suami isteri), untuk bersenang-senang (bertenang tenteram) satu diri kepada yang lain. Ketika suami mencampuri isterinya, mengandunglah dia..” 
(al-A’raaf 7:189)

“Patutkah kamu melakukan hubungan jenis dengan lelaki dari kalangan manusia. Dan kamu tinggalkan apa yang diciptakan oleh Tuhan kamu untuk kamu (melakukan hubungan yang halal) dari badan isteri-isteri kamu? (Kamu orang-orang yang bersalah) bahkan kamu adalah kaum yang melampui batas (keinginan kebanyakan haiwan)” 
(Asy-Syuara 26:165-166)

p/s: I'm not gay and not anti-gay.. I only an ordinary person that speak out from the truth...  I know I'm not perfect just same like all of you.. tq..


Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. azira i lap u dgn kain buruk.. hehehe... (kata romantika dari aku.. hehe)

    BalasPadam
  2. i lap u too dengan kain lap tingkap. thanks, aku tau aku romantik. haha. kesian laaa depa ni.

    BalasPadam
  3. yess aku sokong.ntah pape.ni lah masalahnya bila kita dah terlalu mengikut budaya barat,bebas nak buat apa saja.

    BalasPadam
  4. Azira: u comey sgt laa.. nak buat jadi alas kaki bleh?? wahahaha...

    BalasPadam
  5. betul tu elen.. kalau laa tak der batasan kat dunia ni.. lepas ni aku rse perkhawinan dengan binatang plak.. wahahaha...!!

    BalasPadam