Pelakon kanak-kanak dalam CJ7 ialah perempuan..!!

9:26 PG 4 Comments


Terkejut beruk aku dibuatnya apabila dapat mengetahui pelakon kanak-kanak dalam cerita CJ7 yang aku baru tengok tadi ialah seorang....

PEREMPUAN...!!

Siapa tak terkejut... tengok gambar-gambar ni...





Ini semua ialah kecomelan beliau ketika berlakon bersama Stephan Chow... sebijik macam kanak-kanak lelaki.. namun secara realitinya.....

gambar dia semasa TALK SHOW mengenai filem ini...

Dia siap menang anugerah pelakon baru terbaik lagi untuk filem berkenaan....
wahh.. hebat untuk anugerah perfileman Hong Kong..

cantik dan cute jugak budak ni.. dah besar macam mana laa nantikan.. hehe

Sebenarnya nama dia Xu Jiao dan dia ialah perlakon baru.. cerita CJ7 ini ialah filem pertama lakonan  dia...

Aku dan tengok cerita ni berkali-kali dan selama ini aku tak tahu pun dia perempuan.. mungkin aku ni langsung tak kisah pasal dia punya trailer and what so ever kot masa pelancaran filem ini pada 2008.. so kalau aku ni so last year tak kisah laa... janji aku nak share some info jer.. coz aku google tak der pon blogger cite pasal benda ni... hehehe

Apa-apa pun lakonan dia memang hebat dan filem ni pon hebat sesuai untuk tontonan ramai.. walaupun ada yang mengarut.. hehehe... tetapi mesej yer tetap bagus.... 

p/s: sorry laa filem ni dah 4 tahun lepas sekarang baru tahu dia perempuan itu pun abang aku bagi tahu. aku tak percaya sekali google memang PEREMPUAN laaa..... hehee....

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. gilerr rrr... serius ngat lelaki kot~~ walaweehhhh...

    BalasPadam
  2. taw tak per.. wahahaha..!! hebat btol dia berlakon.. by the way dah tak der ker pelakon kanak2 lelaki yg boleh dia ambil buat berlakon.. peliks2 jer org kat negara cina ni.. hehe

    BalasPadam
  3. x disangka2... apa pn citer ni mmg best, lebih2 lg stephen chow y buat...mmg x mhampakan..

    BalasPadam
  4. kan kan kan... bgus sgt filem dia.. sgt berbakat...!!

    BalasPadam