Gempa bumi di Utara Sumatra Indonesia.

11:43 PG 0 Comments

Aku baru jer nak tidur sekali aku dikejutkan dengan satu berita daripada kawan aku di pulau pinang menyatakan yang berlakunya satu GEMPA BUMI di utara SUMATRA,INDONESIA.. gegarannya terasa sehingga ke Malaysia...

MasyaAllah.. adakah bencana seperti tsunami akan berlaku lagi???? kita doakanlah segala-galanya akan selamat... ini ada sedikit info yang aku dapat daripada...


INI IALAH TANDA DIMANA KAWASAN YANG TERKENA GEMPA BUMI...

Dan sekarang aku mendengar berita yang gempa bumi ini bukan sahaja terasa si pulau pinang malah merebak sehingga ke tanjung malim dan ke kajang... aku tak pastilah kesasihan benda ini....

NAMUN.. apa-apa pun ayuh kita doakan segalanya akan selamat.. semoga ujian Allah kali ini lebih mendekatkan diri kita kepadanya... AMIN..!!

p/s: risau ni.. tadi dah nak tidur terus segar semula... Ya Allah kau selamatkanlah saudara-mara seIslam ku tak kira di Indonesia mahupun Malaysia.... Amin..!!

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: