UiTM DIFITNAH..!!

2:23 PG 2 Comments

BETUL KE
UiTM DIHATIKU
DIFITNAH...!!!

Aku mula mendapat berita ini apabila membaca status Vice Counselor UiTM iaitu Dato' Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar....


Tersentap aku.... apa yang sedang berlaku sebenarnya ni..???

Kaji punya kaji baru aku dapat tahu yang surat khabar English The Star keluaran Khamis lalu telah menyiarkan satu berita mengenai UiTM yang direport oleh ibu bapa... Isunya ialah mengenai asrama pelajar... 

Silalah baca keratan akhbar ini....


sumber: thestar

Aku pun tak berani nak komen apa-apa sebab perkara ini berlaku di UiTM Cawangan Segamat di Johor dan aku duduk dekat UiTM Shah Alam... apa-apa pun bagi aku kalau ada masalah dalaman mengenai kolej ker atau apa sahajalah, tak perlulah nak libatkan media.. kalau rasa pihak ibu bapa tu betul sangat cuba laa bawa berbincang kalau tak boleh juga bawalah ke mahkamah... rasa tak perlu kot nak bagi tahu satu Malaysia yang UiTM teruk....

Sebab bagi aku masalah macam ni bukan kat UiTM jer ada kat universiti lain pun ada gak... relaks laa aku faham perasaannya tak dapat kolej..(aku pun dah pernah kena halau.. huhuh~~) tapi tak perlu kot nak besar-besarkan benda ini sebab nanti menambahkan lagi masalah jer bukan menyelesaikannya...

Lagipun menurut kenyataan VC UiTM juga artikel surat khabar ini juga tidak tepat dan ada kesalahan informasi kerana mereka hanya mengeluarkan berita melalui satu pihak bukan dua-dua belah pihak...


Apa-apa pun aku doakan yang perkara ini boleh diselesaikanlah dengan segera... supaya nama baik UiTM tidak terjejas.... apa-apa pun UITM TETAP DIHATIKU... hehe...

p/s: aku nak guna artikel ni untuk Assignment Sociology Isnin ni... hehe.. penuh kontroversi.. huhu.. 

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. eh eh... nama aku ada la dlm entry ko.. hahaha..

    Danny

    BalasPadam
  2. ko kan hotzzz confrim laa ada.. wahahaha...

    BalasPadam