Olimpik Malaysia Vs Olimpik Oman.

10:42 PG 0 Comments



BANGGA GILER... pemain-pemain bola sepak Malaysia yang akan berlawan di Olimpik sudi (tak tahulah kalau-kalau terpaksa.. err think positive) datang ke UiTM yang tak seberapa ini untuk perlawanan persahabatan dengan pemain bola sepak olimpik dari Oman....

Sebelum ni aku ada dengar cerita yang Perlawanan Persahabatan ini sebenarnya telah ditunda (KLIK SINI) mungkin ada masalah tempat kot tu yang pilih UiTM.. hehehe(ini hanya andaian aku..yang betul2 aku tak tahu)

Sejujurnya aku tak nak tengok sebab plan nak balik rumah awal.. tapi masa tengah hari tadi aku mengantuk terus terlajak tidur sampai pukul 5 (hampeh..!!) sebaik sahaja aku dah bangun dan dah siap packing beg nak balik cuti HARI MALAYSIA... tiba-tiba kawan aku call dia kata tak nak tengok bola ker???

So aku pun terus tukar plan pergi ke Stadium Mini Shah Alam... ramai juga yang datang tapi tak seramai yang aku sangka.. aku expect banyak lagi.. huhuh~~ kiranya tak penuh semua tempat duduk laa.. aku duduk depan sekali betul-betul dekat dengan pemain simpanan..(nasib baik aku tak pakai jersi kalau tak dah ganti masuk dah.. hehehe)

Time aku datang tu dah masuk Separuh masa ke dua.. lorrr... datang-datang jer terus dapat berita yang...

MALAYSIA DAH KENA LOBOS SATU GOL...!!

apa ni apek..?? dah terlepas plak.. hehehehe

Jadi dengan penuh debaran aku pun menanti laaa Malaysia nak memberi reaksi balas.. malangnya sehingga habis perlawanan Malaysia masih tetap gagal walaupun aku kira dah nak dekat 4 kali peluang hampir gol.. tapi dah tak der rezeki nak buat macam mana... huhu~~

Nasib baik ini perlawanan persahabatan.. tapi kawan aku kata akan effect rangking kita?? entah laa aku tak pakar sangat.. hehehe....(nama pemain pon tak ingat.. asyik dok tye kawan kat sebelah aku jer siapa si pendek tu? siapa si hitam tu? hehehe)

Apa-apa pun dapat laa gak aku tengok pemain Malaysia live.. hehehe.. dah laa tengok free syukur sangat...

Maka dengan segala hormatnya aku mengumumkan(ala2 pengecara.. hehehe)

KEPUTUSAN PENUH OLIMPIK MALAYSIA VS OLIMPIK OMAN 15 SEPTEMBER 2011
PERLAWANAN PERSAHABATAN ANTARA MALAYSIA VS OMAN
OLIMPIK MALAYSIA     0     VS     1     OLIMPIK OMAN
sumber  www.ammboi.com

TAK PER TAK PER TAK PER.. CUBA LAGI...!!
 JANGAN PUTUS ASA..!! 
(cheer gedikss dari aku.. hehe)
p/s: actually kawan aku ada tangkap gambar semua pemain .. tapi sorry laa nak tunggu dia upload berjanggut aku..(wlpn aku dah ada janggut hehehe..) sorry laaa tak dpt provide gambar yek...

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan: