KELAB MALAM KAABAH..!!!

6:35 PG 6 Comments


APA...!!!
Cuba lihat gambar ini sebagai bukti....











Aku terdengar berita ni.. sebab aku tak percaya aku carilah kat internet rupa-rupanya memang ada benda-benda macam ni... AstaufiruaAllah Alazim... ini satu penghinaan yang nyata kepada kita selaku Umat Islam...

Untuk pengetahuan kalian.. nama kelab malam atau pun nama lainnya ialah PUSAT MAKSIAT ini ialah "APPLE MECCA" nama pun dah jelas-jelas menghina.... Kelab Malam ini terletak di tengah-tengah kota MANHATTAN, NEW YORK, AMERIKA... 

Kurang ajar betul mereka ni...!! tempat Ibadah kita untuk membuat Haji atau Umrah bagi mendapat keredhaan Allah serta  Kiblat kita untuk beribadah kepada Allah Taala 5 kali sehari semalam dijadikan pusat maksiat dimana mereka minum arak dan mengamalkan gaya bebas antara lelaki dan perempuan tanpa batasan...!!! serius satu penghinaan..!!!

Malangnya ada juga segelintir umat Islam atau saudara-mara seIslam kita yang masih tak sedar tentang perkara ini malah tetap menjadikan Kelab Malam ini sebagai tempat sembahan mereka... sesungguhnya Allah Taala berfirman...

"Wahai orang-orang yang beriman! Bahawa sesungguhnya arak dan judi dan pemujaan berhala dan mengundi nasib dengan batang-batang anak panah, adalah (semuanya) kotor (keji) dari perbuatan Syaitan. Oleh itu hendaklah kamu menjauhinya supaya kamu berjaya." (Surah Al-Maa’idah : ayat 90)

Jauhilah tempat-tempat yang mampu mengundang kepada Dosa dan Marilah kita berjuang menentang penghinaan ini... aku rasa pembinaan kelab malam kaabah ni ialah satu bentuk PERLIAN yang sangat jelas bagaimana mereka mempersendakan umat islam yang suka pergi kelab malam untuk berhibur.. sebab itu mereka menjadikan tempat kiblat kita sebagai kelab malam... KURANG AJAR...!!! 





 UPDATED...!!!


Post aku ini telah mendapat teguran daripada kawan masa aku sekolah menengah dulu.. ini dia buktinya...




Selepas beberapa penyelidikan(macam kajian sains plak.. heheh) aku pun menjumpailah beberapa sumber  yang menyatakan CERITA KELAB MALAM KAABAH ini hanyalah rumors... jadi aku menyusun sepuluh jari meminta ampun banyak-banyak sangat kepada semua yang membaca entri ini kerana tersilap memberi informasi kepada anda kerana seingat aku, aku dapat berita ini melalui televisyen tak sangka rupanya ia hanyalah satu RUMORS... 


Ada beberapa sumber memberi tahu sebenarnya Apple Mecca ini hanya nama rumors yang dibuat sebenarnya mereka bukan membina kelab malam tetapi membina sebuah kedai kaca yang menjual barang-barang Apple.. tetapi semasa proses pembinaanya ada beberapa pihak yang tidak bertanggungjawab telah mengatakan yang mereka ingin membina kelab malam dalam rupa bentuk Kaabah tambahan lagi mereka meletak kain hitam membaluti kedai kaca itu kerana ingin menjaga kaca berkenaan semasa proses pembinaan.. tengoklah video ini....



Tetapi kenyataannya tetap boleh diragui.. apa-apa pun kita berfikiran positiflah dan biarlah Allah Taala yang menentukan kebenaran hakiki.. ok CHILL...!!!


Kalian boleh baca mengenai penerangan RUMORS tu disini....








Kalau nak tengok Gambar kedai ini dengan lebih jelas boleh tengok disini... 


Jadi aku minta maaf sangat-sangat atas kesalahan ini... sebab aku pun manusia biasa kadang-kalan melakukan kesilapan.. tapi jujurnya niat aku baik untuk menyampaikan informasi yang benar kepada anda semua... aku janji lepas ni aku akan kaji dahulu sesuatu isu yang aku nak buat dalam-dalam.. so tak lah kena tegur lagi macam ni.. hehehe...


TQ VERY MUCH MY DEAR FRIEND... KANNAN ASOKAN.. 


p/s teringat lagi masa zaman sekolah dulu si kannan ni selalu kena ejek ke kanan.. wahaha.. kesian dia... aku tukang gelak jer... hehe(kira jahat gak aku bersubahat..)

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. Lol! You're most welcome bro! Anyway in my view, Islam is a very beautiful religion. :)

    BalasPadam
  2. tqvm.... u should explore more about it because it more beautiful than what we thought.. by the way i admin my mistakes.. hehe.. tq once more..!!

    BalasPadam
  3. Blog Melayu yang paranoid.

    BalasPadam
  4. berani kerana benar... kalau anda kata saya paranoid terserahlah.. janji saya memperjuangkan benda yang benar daripada anda berselindung di sebalik Anonymous dan hanya mampu menghina orang lain.. saya mengaku salah dan meminta maaf secara terbuka kerana saya tahu saya manusia biasa...

    manusia akan semakin bertambah bagus jika mereka sedar akan kesalahannya dan cuba berubah... tetapi manusia yang menghina dan suka menjatuhkan orang kelaknya akan terkena dirinya sendiri.. taktala itu baru anda tahu langit itu tinggi atau pun rendah...

    saya doakan anda berjaya dan mendapat keredhaan.. amin...

    BalasPadam
  5. seyes xthu pun pasal nie... but 4 me u give me lot of knowledge... every one doing some mistake but we should not judge then bcoz they do 1 mistake..

    BalasPadam
  6. BETUL TU..!! biar laaa~ janji kita belajar drpd kesilapan... InsyaAllah...

    BalasPadam