KEPUTUSAN BIASISWA JPA 2011.

12:28 PTG 2 Comments

KEPUTUSAN JPA
KELUAR HARI INI…!!!

JPA ini ialah satu-satu yer harapan aku nak dapat biasiswa... masa cuti selepas dapat jer keputusan semester lepas sudah puas aku mencari biasiswa... malang yer... huhu~~ ... tak banyak company atau mana-mana badan nak taja course aku biasiswa... kenapa cikai sangat ker course aku ni... semua company pakai gak PUBLIC RELATION... tension aku... sikit-sikit course macam Law, Doctor or Engineering..  Masscomm pun course killer apa... hehehehe...

Dah laa malas nak tension-tension.. hehe.. di sebabkan aku terlebih semangat nak tahu sama ada aku dapat atau tidak.. maka tepat pukul 12 tengah malam dimana tarikh dah bertukar kepada 30 HARI BULAN  SEPTEMBER aku terus check.... kalau sesiapa nak check boleh check kat sini....


Punyalah gigih ni walaupun internet slow tahap tatt..!!! sekali aku baca pergumuman....


5 petang laaa baru bukak... esok aku habis kelas pukul 9 malam.. jadi lepas tu laa baru aku boleh check... errrkk... takutnya....

Tempat nak semak keputusannya telah disediakan.. tengok ni....



Doa-doalah aku dapat... dah laaa last sem aku mohon Biasiswa Astro tak dapat sebab dia nak ambil banyak pelajar keluar negara... sedih.. sop, sop.... Inilah harapan aku... Jadi doakanlah aku dapat... AMIN..!!!!

p/s: kepada pemohon lain.. GOOD LUCK JUGAK..!! Ya ALLAH murahkanlah rezeki kami.. AMIN...!!!

UPDATED...!!

INILAH DIA KEPUTUSAN AKU... 



SERIOUSLY AKU.....


p/s: pasti ada hikmahnya... bersabar laaa wahai jiwa ku....

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan: